|
Singer by RaptoR
Przede wszystkim omowic trzeba na poczatku funkcje tego barba. On nie ma zabijac. On ma byc przede wszystkim jednostka wsparcia. Taki barb w druzynie, to blogoslawienstwo dla wszystkich, ale on sam niemal nie potrafi zabic przeciwnika. I dobrze - nie od tego jest ;]
Przedmioty
Armor
Enigma - wrecz musi byc, bez Eni ten barb ma bardzo mala przydatnosc w druzynie. ENi oczywiscie w breast plate. Zanim bedziemy miec eni, dobrze jest nosic zwykly napiersnik z trzema perf rubinami.
Helm
Delirium w +3 bo +3 bc helm - najlepsze na pewno zastosowanie.
Kira's Guardian - dobre resy, fhr i cannot be frozen. Na pewno pozycja godna wspomnienia
Shako - w przypadku tego barba akurat mialoby drugorzedne znaczenie, ale tez dobry ze wzgledu na swoje +2 all skills i +life\mana per level
+3 bo +3 warcries helm - najdrozsze i najlepsze z mozliwych czapek
Bronie
Hearth of the Oak - swietny boost do skilli, resy, bardzo wazny fcr i zwiekszenie many.
Call to Arms - Co prawda dla barba bedzie miec max +3 do poszczegolnych okrzykow, ale dodatkowo ma +1 all skills. PMH moze byc swietnym sposobem na walke z DC, albo Uberami
Wizardspike - boost fcr i resow, jednak bez +skills. Mozna uzywac drugorzednie, jesli nie zdobylismy jeszcze HOTO
+3 warcries javelin - Najtanszy sposob na dobre zboostowanie skilli
Z powyzszych broni nalezy dobrac 2 najbardziej nam pasujace. Tarcza jest w tym przypadku zbedna.
Pasek
Arachnid Mesh - +1 all skills 20% fcr increase max mana - najlepsza z mozliwosci.
Verdungo - +(30-40) vitality, (10-15)% damage reduction - swietna opcja, jesli fcr mamy juz wystarczajaco wysokie
Belt of the Whale - zwykly pasek z bonusem +100 life. Bardzo przydatny
Rekawice
Magefist - fcr. Wiecej nie trzeba ;]
Buty
Waterwalk - +65 life mowi za siebie.
Aldury - +50 life, 40% frw, +(40-50) cold res. Swietne buty, jesli chcemy czegos wiecej niz tylko zycia
Amu
+3 warcries +100 life - najlepszy z mozliwych
Mara - +2 all skills, resy i staty - swietny wybor, jednak nie boostujacy nam zycia za dobrze.
Ringi
Soj - zwiekszenie maksimum many, +1 all skills. Swietny wybor, ze wzgledu na boost many
Bul Kathos - +1 all skills +life per level - swietny boost, jednak nie uwzgledniany przy bo
Bahamuth's Ring - +120 many. Niemal obowiazek.
Nalezy dobrac je w taki sposob, jak nam najbardziej odpowiada.
Inventory
Barb Torch - oczywiscie z jak najlepszymi statami
Annihillus - Jak wyzej
BO skillers +life - szukajcie jak najwiecej do zycia oraz z boostem sily. Sztuk 9
Small Charm +(?) 20 Life - Sztuk 10
W pasku nalezy trzymac jak najwiecej Full Rejuvenation Potions, oraz jedna kolumne przeznaczyc na TP scroll.
Merc powinien trzymac Insight. Na plerach najlepiej Bramble albo Fortitude w eteryku, zas na glowie Giant Skull, Crown of Thieves, lub Vampire's Gaze.
Przy optymalnych przedmiotach bedziemy mieli nawet +34 do BO i BC, zas po BC +35. Wyobrazcie sobie tylko, jak mocno to bedzie boostowac zycie nasze i teamu ;]
Rozwoj postaci
Str - nic. Wszystkie boosty otrzymamy z przedmiotow - Eni, Torch, Anni swietnie sie do tego nadaja.
Dex - nic. Nie uzywamy tarczy, nie walczymy wrecz - wiec po co nam zrecznosc?
Vit - tutaj walimy wszystko. Dzieki temu nasz barb osiagnie prawdziwie kosmiczne ilosci zycia.
Ene - nic. Od wypuszczenia 1.10 ten stat jest niemalze niepotrzebny.
Skills
Increased Speed, Natural Resistance, Shout, BO, BC - po 20 punktow.
Iron Skin - maksujemy do konca.
Increased Stamina, War Cry, Howl, Taunt, Find Potion, Find Item - po 1 punkcie
Mozemy rowniez zainwestowac po jednym punkcie w Leap i Leap Attack, jesli nie mamy w miare szybko w zasiegu Enigmy - zastapi to nam teleport.
Gra tym barbem jest zdumiewajaco prosta. Na poczatku oczywscie bedziemy jedynie leechowac i wspierac druzyne, ale na baalrunach poznacie sile naszego barba. Zasada jest prosta - zakladamy baalruna sami. Sami schodzimy robic tele. Sami robimy sobie bo. Sami stawiamy tp z belta i czekamy na reszte druzyny, az zrobi swoje. Dzieki Find Item mozemy poczekac, az wszyscy wyjda i przeszukac zwloki co bardziej pakernych potworow.
Barb ten jest rowniez idealna postacia do Key Huntingu. Do znalezienia Hrabiny\Demonologa\Nihlathaka jest potrzebne szybkie tele. Ale o ile czarka moze miec problemy z Nihlathakiem, to barbowi wystarczy Howl, zeby odpedzic wszystkie potwory i zabic samego slabego Nihla z War Cry.
Barba takiego polecam przede wszystkim graczom, ktorzy maja spore doswiadczenie w prowadzeniu Czarodziejki - barb ma dokladnie takie same progi fcr, wiec jego tele bedzie znacznie szybsze niz paladyna lub druida.
Napisał: - raptor -
Do artykulu dopisano 66 komentarz(y). Dodaj własną opinię!
| |
Musisz być zalogowanym aby napisać/obejrzeć komentarze. |
|
|
Nie masz jeszcze konta? Możesz je założyćtutaj.
|
Czy będziesz grał w trybie rankingowym po wyjściu aktualizacji 2.1.0 w Diablo III ? |
Zagłosuj na Twoją ulubioną stronę raz dziennie!
|
|
|
|