|
Elemental Dru ( WinDru ) by Modest-Vermin v 1.0
Ok najpierw mały wstęp ;) Postanowiłem stworzyć chyba już klasycznego builda dla windru jednak jedyne co mam przed soba teraz
to notatnik i moja głowa :) Ten rodzaj druida będzie sie nadawał na PvM jak i PvP ponieważ ma duży dmg ( mój ma 6,8k ).
Tak więc nie będe przedłużał wiec zabieramy się do szczegółów.
Umiejętności:
Arktyczny podmuch - 1 pkt
Zbroja cyklonu - 20 pkt ( świetna umiejętność! absorbuje obrażenia od żywiołów dzięki czemu mamy przewage z niektórymi klasami postaci na starcie, maxujemy )
Wir - 20 pkt, maxujemy bo daje nam bonusy do naszych głownych umiejętności które opisane sa poniżej.
Tornado - 20 pkt ( nasz głowny atak, wiadomo do 20 pakujemy )
Huragan - 20 pkt (2 ważny skill, jest poboczny bo raz "właczamy" na jakiś czas, dmg jest bardzo duży)
Dębowy Mędrzec - 20 pkt (bardzo ważny! dodaje nam mnóstwo życia, max pakujemy)
Statystyki:
Siła: 0 // 30
Zrecznosć: 0 // 180 do bloku
Vitalnosć: reszta
Energia: nic
Wyjaśniam o co biega z tymi statami. Otóż jeśli damy pkt pod blok to będziemy mieć mniej życia.
Jeżeli nic nie damy w dexa to pakujemo wszystko w vitalność.
A siła to różnie bo jeśli damy 30 to po założeniu eni będziemy mieli full siły i założymy spirita.
Przedmioty:
Hełm: Grzywa Jajala ( w środku można dać rune Um / Ber )
Zbroja: Obowiazkowo Enigma
Broń: Hoto najlepiej 40res / Kolec czarodzieja
Broń2: Wezwanie do Broni
Tarcza: Spirit albo Stormshield ( wkładamy rune w zależnosci jaka dałes w Jajale Ber albo Um )
Pierścienie : 2 Kamienie Jordana, przyda nam się także Króczy Lód
Amulet: Kalejdoskop Mary
Rękawice: Pięsć Maga
Buty: Tu różnie: Podróżniki, Wodołazy, Aldura, jednak preferuje te pierwsze 2
Pas: Arachnid // Verdungo
Ekwipunek:
9x Wielkich Talizmanów +1 do żywiołów
9x Małych Talizmanow +20 do życia + jakies odpornosci
1x Torch dla druida ofc :)
1x Annichilus
Taki oto dru będzie wymiatał. Ewentualnie jesli ktos zamierza bawić się w expowanie do wysokich lvli wtedy może sięgnać po niedźwiedzia i reszte w niego dawać
punkty. Na dojscie do niego trzeba wydać 2 skille. Jedni wola grać drutem ele i mieć ze soba ducha, wilki i niedzwiedzie.
Ja stawiam na własna osobe i postac ( a nie chce mi sie robić 9x lvli ) i taki druty częsciej padaja niż ja od nich.
Jesli chodzi o duele, najgorzej jest z barbami ( ww + tele) i asskami jesli obydwa chary używaja ww. Mają sporo życia. Problemu nie ma gdy wyskoczy barb w secie ika czy innym "gówienku" i nawet może miec 94 bo takiego ostatnio spotkałem
to gosciu pada. Assa ww też ciężko zabić, bo używa lotu smoka ale z reszta postaci i ich buildami powinnismy dać sobie spokojnie rade :)
Co do PvM stylu to taki dru też bez problemu daje rade. Ja czasem robie taxówki nim na piekle włacznie ze starożytnymi daje sobie rade. Więc chyba nie będzie problemu z naszym drutem.
O zapomniałem napisac że taki sprzęt jest dosyc drogi :P Ale grosz do grosza, a będzie kokosza! Pozdro @ll :]
Jesli masz jakies pytania czy uwagi do tego buildu to slij na modestvermin@op.pl.
Napisał: - modest-vermin -
Do artykulu dopisano 19 komentarz(y). Dodaj własną opinię!
| |
Musisz być zalogowanym aby napisać/obejrzeć komentarze. |
|
|
Nie masz jeszcze konta? Możesz je założyćtutaj.
|
Czy będziesz grał w trybie rankingowym po wyjściu aktualizacji 2.1.0 w Diablo III ? |
Zagłosuj na Twoją ulubioną stronę raz dziennie!
|
|
|
|